close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רכישת דירה מקבלן: טיפים חשובים שכדאי להכיר

מערכת שורשכג תשרי, תשפד08/10/2023

רכישת דירה מקבלן פירושה רכישת נכס לפני שנבנה או לפני שבנייתו הסתיימה. למרות שזה נראה אולי מסוכן, יש לרכישה זו כמה יתרונות

תגיות:
צילום: freepik

רכישת דירה מקבלן פירושה רכישת נכס לפני שנבנה או לפני שבנייתו הסתיימה. למרות שזה נראה אולי מסוכן, יש לרכישה זו כמה יתרונות, כמו מחיר זול יותר ואפשרות לבחור את הדירה הטובה ביותר.

כשאתם עומדים לפני דירה חדשה אתם בוודאי נרגשים מהפוטנציאל ומכמה דברים נוספים כמו, דירה חדשה לחלוטין המציעה לכם מעין קנבס ריק שעליו תוכלו ׳לשרטט׳ את העיצוב המתאים לכם, עם ריצוף חדש, מטבח וחדר אמבטיה ללא רבב. אבל עם כל הכבוד להתרגשות אל תשכחו לשכור את שירותיו של עורך דין קניית דירה שידאג לאינטרסים שלכם.

כדי לוודא שתקבלו החלטות מושכלות, יש לנו כמה טיפים שיבטיחו שלא תתחרטו על רכישת הדירה החדשה מהקבלן:

בקרו באתרי בנייה באזור בו תרצו לגור
ביקור באתרי בניה באזור הוא דרך מעולה לקבלת תחושה על האזור עצמו. תוכלו לראות כיצד הבתים ממוקמים, בנויים ומעוצבים. תוכלו לקלוט מה מושך אתכם ומה ממש לא. זה יעזור לכם לקבל החלטה מושכלת לגבי הדירה העתידית שלכם.

לכו לראות ׳דירות לדוגמה׳
דירות לדוגמה העומדות לתצוגה, הן דרך מצוינת לקבל תחושה של הדירה החדשה שעשויה להיות מנת חלקכם. דירות לדוגמה פתוחות לקהל הרחב כך שתוכלו לבקר בהם בלי שום התחייבות מראש. שימו לב כמה זמן דירות אלה יישארו פתוחות לקהל הרחב כדי שלא תפספסו.

נסו לפגוש את השכנים העתידיים
אחד הדברים החשובים שעליכם לעשות כשאתם מתכננים לגור במקום חדש זה לפגוש, במידת האפשר, את האנשים שיהיו השכנים שלכם. חשוב שתסתדרו עם השכנים כי סביר להניח שהילדים שלכם ילמדו עם ילדיהם, ותמיד נחמד לראות פנים ידידותיות בסביבה כשאתם נכנסים או יוצאים מהבית שלכם מדי יום ביומו.

ערכו מחקר על חברת הקבלן הבונה את בית הדירות שלכם
הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כשאתם מחפשים דירה בבניין חדש, חוץ משכירת שירותי עורך דין לענייני מקרקעין, הוא להשתמש בשכל הישר ולהבין מיהי חברת הקבלן הבונה את בניין הדירות. בדקו אם מדובר בחברה שאכן תבנה את בית החלומות שלכם, בדקו אם יש לה מוניטין טוב עם הלקוחות ועם הקהילה באזור הבנייה.

זה יעזור לכם לקבוע אם מדובר בחברה אמינה שתוכלו לעבוד איתה, או לא. כמו גם לוודא שפרויקט הבנייה יעבור בצורה חלקה עד להשלמתו הסופית של הפרויקט!

היתרונות של קניית דירה מקבלן
גם אם הבניין עדיין לא גמור, רכישה טכנית ׳על הנייר׳ מציעה לכם כמה יתרונות, כגון:
  • הזדמנות לקבל מחיר מופחת משווי השוק.
  • גידול הון משמעותי.
  • אפשרות למכור את הנכס ברווח.
  • הזדמנות לרכוש את הנכס בפיקדון מינימלי.
  • הזדמנות לתכנן ולחסוך.
  • הזדמנות לגור בדירה רעננה וחדשה לגמרי.

ולבסוף, אם אתם מחפשים דירה להשקעה, רכישה מקבלן מעניקה שקט נפשי ומורידה לחצים במהלך הבנייה.

 

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה